Spring over til indhold

Forretningsbetingelser

Tøj & merchandise

Levering af varer

Den Bedste Tid leverer tøj og merchandise til efterskoler efter en fast produktionsplan, hvor vi hver søndag opsamler ugens ordrer som herefter levereres 14 dage efter. Mere præcis leveringsdato fremgår af din ordre.

Reklamation

Er varen fejlbehæftet, ombyttes varen uden omkostninger for kunden, mod fremsendelse af billeddokumentation og beskrivelse af fejlen til info@denbedstetid.dk. Kunden kan mod forlangende blive bedt om at returnere varen, inden ombytning kan finde sted. Accepteres reklamationen af Den Bedste Tid, fremsendes en rabatkode, således at kunden selv kan bestille en ny tilsvarende vare, som leveres efter samme produktionsplan som ovenstående.


Returnering

Det er kundens ansvar at bestille den korrekte størrelse, det rigtige print samt den korrekte fritekst. Ordren kan ikke ændres efter ordreafgivelse og da varen er specialproduceret, kan varen ikke ombyttes efter modtagelse.


Fortrydelsesret

Da varen specialproduceres med print og fritekst, kan fortrydelsesretten ikke anvendes efter ordren er afgivet.

Gensynsfesten

Levering af billetter


Alle billetter vedrørende Gensynsfesten, som er købt på denbedstetid.dk, udleveres først ved ankomst til festivalen. Denne fremgangsmåde anvendes, da vi på den måde undgår at man mister sin billet eller ikke kan finde sin ordrebekræftelse, når man skal afsted på festival. Man behøver hverken medbringe kvittering eller ID. Når man har betalt, kommer man automatisk på skolens deltagerliste, som er tilgængelig på skolen ca. en uge før eleverne går på sommerferie. Er man i tvivl om hvorvidt man er tilmeldt, kan man altid henvende sig på info@denbedstetid.dk

Returnering

Udover nedennævnte fortrydelsesret har man følgende rettigheder i forhold til returnering. Bliver man som deltager forhindret i at deltage, uanset årsagen hertil, kan man

Overdragelse af billetter


Man kan ikke få refunderet sin billet, men man kan godt sælge sin billet til en anden. Hvis man ønsker at overdrage sin billet til en anden deltager, skal vi have besked herom på mail senest 7 dage før festivalstart. I mailen skal angives skole, navn og mobilnummer på både den der sælger og den der køber billetten. Den nye køber skal gå på efterskole i indeværende skoleår eller i det skoleår der ligger lige før. Der er ligemeget hvilen efterskole den nye deltagere går på. Man sørger selv for afregning indbyrdes.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på købt af billetter til Gensynsfesten, medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives på info@denbedstetid.dk I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret og at man ønsker billetten refunderet.

Blå bog og fotobog

Levering af varer

Da blå bøger og fotobøger kun leveres samlet til hele skoler, leverer Den Bedste Tid kun blå bøger og fotobøger til skoler, efter nærmere indgået aftale. Bøgerne leveres efter aftale, enten sidst på skolåret eller efter eleverne er stoppet på skolen.

Reklamation

Er varen fejlbehæftet, ombyttes varen uden omkostninger for kunden, mod fremsendelse af billeddokumentation og beskrivelse af fejlen til info@denbedstetid.dk Kunden kan mod forlangende blive bedt om at returnere varen, inden ombytning kan finde sted. Accepteres reklamationen af Den Bedste Tid, fremsendes en ny tilsvarende vare uden beregning, til elevens hjemme adresse.


Returnering

Da varen er specialproduceret, kan varen ikke ombyttes efter levering.

Fortrydelsesret

Da varen specialproduceres, kan fortrydelsesretten ikke anvendes efter ordren er afgivet.

Generelle betingelser

Den Bedste Tid ApS modtager betalinger med Dankort, Visa Dankort, MasterCard, MobilePay Online og Visa Electron. Betalingen trækkes når vi har modtaget orden og registreret din ordre. Alle beløb på hjemmesiden er inklusive moms. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark - Kroner (DKK). Den Bedste Tid ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder dine data er sikre og ikke kan læses af andre udefrakommende. Den Bedste Tids egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger. For at være kunde hos Den Bedste Tid, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, mobilnummer og e-mail. Såfremt varen skal sendes til din privatadresse, skal vi også have den. Vi foretager kun registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Den Bedste Tid ApS og opbevares i op til 2 år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, så du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Direktøren og de ansatte for Den Bedste Tid ApS har adgang til de oplysninger der registreres om dig. Den dataansvarlige i Den Bedste Tid ApS er Bjarne Zuccé Dinesen. Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Som registreret hos Den Bedste Tid ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed, rettes til Den Bedste Tid ApS, se kontaktoplysninger nederst.

Cookies

På denbedstetid.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på .

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning: https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform. ec.europa.eu Ved klage skal vores e-mailadresse angives: samt hjemmesiden du har købt varen på.


Administration

Den Bedste Tid ApS

Overholm 7, Hatting

8700 Horsens

Telefon: 70 22 68 70

Mail: info@denbedstetid.dk

CVR: 31850169 ​

Direktør: Bjarne Zuccé Dinesen